Den 7 augusti är det dags för årets mysigaste event i Gränbyparken! Eventområdet öppnar klockan 17.00 och första filmen startar klockan 18.00 och andra filmen klockan 20.00. Vilka filmer det blir håller vi på lite till!

Behöver man boka plats?
Nej det är drop-in så bara att komma!
Finns det något att äta på plats?
Idrottslaget GUSK kommer att sälja hamburgare, korv och drickor så långt lagret räcker. Ta gärna med egen picknick!
Finns det toaletter?
Det finns två portabla toaletter på Parktorget. Man kan också använda parkens
toaletter som är belägna en bit bakom Parktorget.
Hur hittar jag utomhusbion?
Följ skyltar från västra entrén längs gång- och cykelvägen ner i Gränbyparken så är
det lätt att hitta.
Kostar det något att se filmerna?
Vad händer om det regnar?
Vi kommer visa filmerna även i regn så ta på er kläder efter väder! Skulle det så kraftigt regn och blåst att det blir omöjligt att visa filmerna kommer det att
kommuniceras via vår instagram.
Vad händer om vi tappar bort varandra eller om jag behöver hjälp?
På Parktorget vid det vita partytältet har vi en samlingsplats och information. Gå dit om ni tappar bort varandra. Det går också bra att prata med våra ordningsvakter på plats.
Vad kan man sitta på?
Ta med egen filt eller stol att sitta på.
Vem är det som arrangerar Utomhusbio?
Det är Gränbystaden som arrangerar detta i samarbete med Nordisk Film.
Vilka filmer visar ni?
Vi visar ”Den vilda roboten” klockan 18.00 och ”Bohemian Rhapsody” klockan 20.30.